Steun de school via de tombola!

Heb je je ooit al afgevraagd waar het geld voor pakweg de buitenbanken vandaan komt? Of de drinkfonteintjes, de fietsplaatjes, de pingpongtafel, de voetbaldoelen op de speelplaats, of de jaarboeken van de zesdes? Er zijn veel dingen waaraan de school zelf graag geld zou spenderen, maar waarvoor helaas het budget ontbreekt.

En dan komt de ouderwerking op de proppen. De ouderwerking staat ons bij met raad en daad, met ondersteuning, en dus ook financieel. Maar dat geld moet ergens vandaan komen.

Daarom organiseert zij ook dit jaar een tombola, waarvan de trekking van de hoofdprijzen plaats vindt op maandag 16 april 2018. De opbrengst gaat integraal naar projecten van en voor alle leerlingen van onze school. Dus doe je best, en draag je steentje bij.

Behalve de vele kleine(re) prijzen kan je onder andere de volgende hoofdprijzen winnen:

  • een Lexmark printer geschonken door Lucvina
  • cadeaubonnen geschonken door Twinkelcake, De Waterlijn, Greek Time, Woest, en Lunch Garden
  • speakers geschonken door Art&Craft en ADW Solutions
  • materiaal geschonken door Bouw.Punt OVB & Gandak

We hebben jullie hulp nodig om er een succes van te maken. Verkoop dus snel je steunkaarten aan je familie, vrienden, buren, kennissen en vergeet vooral niet er ook zelf te kopen. Een steunkaart kost € 1. Daarna scheur je het ingevulde strookje af met daarop de naam van de koper, jouw naam en klas.

De volledig ingevulde strookjes worden samen met het geld in een gesloten envelop op volgende data tijdens het eerste lesuur opgehaald: donderdag 01 maart 2018, donderdag 22 maart 2018 en maandag 16 april 2018. Niet-verkochte loten kunnen dan ook afgegeven worden.

Onder de best verkopende leerlingen worden bioscooptickets verloot.

De lijst met winnaars wordt op 16 april naar alle leerlingen verstuurd. Op donderdag 19 april kunnen de prijzen opgehaald worden in het OLC: 1e, 2e, 3e middelbaar tussen 13.00 uur en 13.45 uur; 4e, 5e, 6e middelbaar om 15.30 uur; ’s avonds tussen 18.00 uur en 19.00 uur tijdens de infoavond. De opgehaalde prijzen moeten door de leerlingen aan de kopers bezorgd worden. Hoofdprijzen kunnen enkel afgehaald worden met de grote strook van de koper. De winnende nummers verschijnen vanaf woensdag 18 april 2018 op de website www.atheneummariakerke.be. Jullie worden hiervan ook nog op de hoogte gebracht via een bericht op smartschool.

Alvast bedankt voor jullie medewerking en succes met de verkoop!

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.